Foodspiration-- Summer dinner party

Afgelopen week gaf ik een ''food party'' voor familie.
Ik geef je inspiratie om zelf een etentje te organiseren.


foto van Engelina Graepler.



Ik maakte smoothies van mango,aardbei en pepermunt en legde een donut boven op.
Ik maakte ook limonade met stukjes fruit er in. Het ziet er vrolijk uit en je hebt meteen je portie fruit binnen.

Watermeloen is verfrissend met dit weer en komkommer ook. Dus waarom niet combineren?


foto van Engelina Graepler.

Ook lekker, een kaasplank (bord).. Met kaasjes en worstjes. Lekker met stokbrood.


foto van Engelina Graepler.


Pizza rolls zijn makkelijk om te maken en om te eten, heerlijk als bijgerecht bij gebakken aardappeltjes met knoflook die ik maakte. Er waren ook nog gevulde eitjes.


foto van Engelina Graepler.


Ik maakte choco muffins, appel frambozen cake en een lekkere yoghurt taart als dessert opties. En ik had yoghurt zoenen gescoord in Duitsland.

foto van Engelina Graepler.

Het zag er in ieder geval smakelijk uit en bijna alles is opgekomen. Geef jij wel eens dinner parties?

Reacties