3 x Breakfast + Snack tips.

Elke dag een boterham of dat bakje granola kan een beetje saai worden. Daarom heb ik een paar ontbijt ideetjes voor je met een kleine snack erbij. Zelf eet ik niet veel brood en heb er daarom juist een brood ideetje bij gedaan.


Als eerste :  Volkoren zaden brood met avocado + ei in rundvlees.  Snel klaar, snel op te eten en je hebt meteen wat eiwitten en gezonde vetten + vezels binnen.



Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op



Of eet een lekkere wrap als ontbijt. Dan raad ik je wel de wraps van no fairy tales aan, maar voor deze foto gebruikte ik de normale. Doe er bijvoorbeeld pindakaas op , of stukjes banaan om het meer ''break-fasty'' te maken.  Op deze zat onder andere sla,kipfilet,tomaat & paprika.. Als snack raad ik een baby bel light aan, of wat stukjes ananas.






Of bak een heerlijk bananen brood met rozijnen en sojamelk.  Deze is ook geschikt als ontbijt. Ik zou er als snack een mandarijntje bij nemen. Of een lekkere smoothie. 


Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op

Reacties