Declutter - 30 dingen binnen 30 dagen.

Ik heb aardig wat spullen maar er is ook een hoop dat weg kan. Daarom ga ik de 30 dingen,30 dagen challenge aan. Ik ga minimaal 30 producten weggeven, verkopen of weggooien binnen een maand tijd. Het zijn er een stuk meer geworden :)
Ik wil graag verhuizen binnenkort dus hoe minder spullen er mee gaan, hoe beter.





Zo gaan er onder andere al 14 lakjes weg op dag 1 , deze ga ik proberen te verkopen ze zijn bijna allemaal nieuw. En als tweede een haar mousse waar ik allergisch voor ben. Deze geef ik weg. Niet op de foto :  3 parfums, 2 andere droogshampoo's . 


foto van Engelina Graepler.


Bovenstaande doosjes met spullen gingen naar de weggeefhoek.  Ik ben allergisch voor salicyl zuur en bijna al deze producten bevatten dit ingrediënt.

foto van Engelina Graepler.


En er gaat een doos met boeken weg welke ik aanbied voor 5 euro. 


In totaal  gingen er ruim 50 producten weg, ook al staan ze niet allemaal op de foto .
Ik ga er gewoon mee door en ben benieuwt hoe veel ik de komende maand weer kwijt raak.

Reacties