DIY dromenvanger maken met Action.

De Action heeft vaak leuke hebbe dingetjes te koop, zo ook deze ''maak je eigen dromenvanger '' kit.  Nu ik al enkele weken thuis zit met een gekneusde knie leek het me wel een leuk idee om aan de knutsel te gaan.  Deze set kost 2 euro en is dus te koop bij de Action.






De volgende dingetjes zitten in deze kit.







Het is de bedoeling dat je de kartonnen delen beplakt met de uitdruk vormpjes, deze zijn gemaakt van dun karton en kun je met dubbelzijdig plakband bevestigen of met lijm. Ik deed het met de bijgevoegde dubbelzijdig plakband.







Vervolgens maak je met het touw een soort van web, en dat herhaal je enkele keren. Net zoals vroeger, met een kastanje saté prikkers en een stuk touw. Vervolgens hang je er de veertjes, lintjes en extra dingetjes aan.





Prijs :  Prima prijsje voor een leuk item. Al is het natuurlijk meer voor kinderen bedoeld. Voor volwassenen is het een grappige bezigheid als je zoals ik even weinig te doen hebt.

Duur : Je bent er wel even een half uur zoet mee. De gaatjes zijn erg smal en het beplakken duurt ook wel eventjes.
Misschien leuk voor de woensdag middag met de kinderen?

Tip : Ik heb het nu volgens de gebruiksaanwijzing gedaan, maar je kunt je dromenvanger ook op-pimpen met andere lintjes,stukjes stof, kralen en stickers.

Reacties