Doelen 2018 - What about goals? #1

Goede voornemens zijn aan mij niet besteed en die maak ik dan ook niet. Echter vind ik het wel leuk om doelen te stellen waar geen druk achter zit. Ik noem hier onder mijn doelen en laat maandelijks weten hoe ver ik er mee ben. 






5 boeken lezen : Ik hou van boeken en las eerder gerust 10 boeken per maand weg. Echter heb ik vaak last van hoofdpijn en is deze hobby een beetje stil komen te liggen. Mijn doel is om dit jaar minimaal 5 boeken te lezen.

20 douchegel flessen opmaken : Zodat ik meer ruimte heb voor nieuwe producten en nieuwe merken kan leren kennen.


50 films kijken : Ik hou van films maar meestal heb ik er geen geduld voor omdat mijn concentratie een stuk achter uit is gegaan door de hoofdpijn klachten.
Ik heb nog een aardige lijst die ik wil zien maar dat moet wel goed komen !

Boek afschrijven : Zoals jullie weten ben ik bezig met het schrijven van een boek. De eerste hoofdstukken staan al op deze site. Ik zou het boek graag af willen schrijven dit jaar, maar mocht dit niet lukken is het ook geen ramp.


100 verzorging producten opmaken : Moet lukken!

30 dingen weg doen in 30 dagen :  Ik ga dit eerst een maand proberen, is het een succes? Dan ga ik nog even door. 

Reacties