Voor welk eten mag je me AB-SO-LUTELY NIET wakker maken.

Mijn oma zei vroeger '' je mag niet zeggen dat het eten vies is, maar dat jij het niet lekker vind''Nou de volgende 3 etenswaren vind ik echt verschrikkelijk vies. 



Afbeeldingsresultaat voor aardappelpuree gratis foto


Als eerste met stipt op nummer 1 : Aardappelpuree.

De textuur, de smaak de verschrikkelijke jus, nee ik vind het niet te eten.Ik ben ook niet dol op gekookte aardappelen trouwens, maar puree bah ! 


Afbeeldingsresultaat voor tomaten soep


Een hele goede tweede : Tomaten soep.

Ik vind het te zoet, de smaak verschrikkelijk en je zult mij dit ook nooit zien eten. Ik lust trouwens wel normale tomaten, maar ketchup vind ik ook niet te eten. Met uitzondering door de macaroni.
Afbeeldingsresultaat voor paprika chips


En op de derde plek :  paprika chips ! Het brandt in m'n mondhoeken, de smaak vind ik verschrikkelijk en ik kan me ook niet voor de geest halen wanneer ik dit voor het laatst gehad heb. En daar ben ik maar wat blij mee. 




Welk eten vind jij echt niet te pruimen ? 

Reacties