Wrap it ! ideeën met no fairy tales wraps.


Ik ben dol op wraps maar de normale tortilla's zitten toch vol met koolhydraten en dat wilde ik juist minderen.

Daarom heb ik een alternatief gevonden : No fairy tales wraps welke voor 45% uit groenten bestaan. De wortel versie is mijn favoriet maar, die met rode biet en boerenkool zijn ook goed te doen. De afgelopen weken heb ik ze gevuld met verschillende ingrediënten en ik geef er nog wat extra ideetjes bij. Disclaimer : Dit artikel is NIET gesponsord. 





Deze wortel wrap heb ik gevuld met pulled chicken met chili smaak en wat sla .


Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op


Deze boerenkool wrap is belegd met gerookte kip, avocado,sla en een beetje chili saus.





Deze heerlijke wortel wrap is gevuld met knoflook saus, shoarma en heerlijk knapperig sla. 


Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op


Hmm, deze wortel tortilla belegde ik met sla, carpaccio en pijnboompitjes + een beetje kaas. 



Een bericht gedeeld door Engelina (@engelina_graepler) op


Extra tips : 

Ricotta,walnoten en sla, 
Omelet, ham, kaas
Gekookt ei,tomaat,komkommer
Spinazie,tomaat,uitje
Gekruide rijst met kip

Reacties