DIY make over on a budget - woonkamer

Ik ben onlangs verhuisd, en had eigenlijk al genoeg decoratie in huis zonder dat ik het in eerste instantie doorhad.  Toch vond ik bepaalde items niet meer leuk, wilde ik ze weg doen of vond ik de kleuren niet meer passen. Ik besloot tussen mijn knutselspullen te duiken en de mintgroene krijtverf erbij te pakken. Vervolgens ging ik tussen mijn spullen snuffelen of ik wat kon gebruiken.


foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.

In mijn keukenkastje vond ik nog wat potten, mijn witte plateautje die ik al eeuwen heb en verkleurd was, een mandje en een canvas doek.  Ik had al enkele items gekocht bij de Action en Xenos en samen maakte ik er enkele leuke hoekjes van in huis.

foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.

Mijn thema kleur is mintgroen.  Ik gooide dus ook een leuke plaid op de bank in die kleur , mijn krantenbak,klok en white board zijn al mintgroen. Ook had ik al leuke lampjes..

foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.


En zo creëerde ik toch een beetje een geheel ondanks dat mijn woonkamer nog genoeg andere kleuren heeft,waaronder grijs.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.


Mijn meubels hebben verschillende kleuren, en door grijs en groen toe te voegen valt het meer samen. De woonkamer is nog niet helemaal af, maar het is nu in ieder geval een stuk gezelliger. Mijn kat Louis vind de nieuwe kussens helemaal geweldig. 


foto van Engelina Graepler.

En hoeveel heeft het nu gekost dan ?

De potten dus helemaal niks. Want hier zat eten in. De verf had ik nog in huis, maar kost 1,99 bij de Action.

De canvas doekjes kosten 1,00 bij de Action per twee stuks, maar had ik ook nog liggen.

Bij de xenos kocht ik het mini weckpotje met gouden rand als accent, voor 1,00.

De cactus hanger kostte 1,29 bij de Action.

Het plaid had ik nog , deze kost anders rond de 6,99 bij de Action. De lampen had ik ook al, de prijs hiervan weet ik niet.
De klok kostte 1,99 en had ik al.Het white board kost 4,45. De kussen hoezen kocht ik op Alie express een tijdje terug en het Gryffindor kussen was een cadeautje. Ik zou ongeveer 20 euro kwijt zijn geweest als ik alles opnieuw had gekocht.


Reacties